Trippeltränat + semla!

Idag gick jag min promenad kl sex på morgonen. Det var så mörkt ute att jag vart lite rädd, jag har sett mkt skräckfilmer! Sedan började skolan kl tio över åtta med idrott - basket. Det var faktiskt skit kul och diana och jessica höll verkligen i lektionen bra! Sen var skolan allmänt seg som vanligt. Men slutade innan två och drog till nick. Vi somnade i varandras famn. Båda ryckte til hela tiden, jag vaknade varje gång han elr jag ryckte i armen osv. Sedan bar det iväg på träningen. Fick köra med en tjej från avancerad men det gick förvånandsvärt bra tyckte jag. Hon lärde mig faktiskt lite saker och det var skönt att hon tålde allt, haha. Kom iaf hem och åt middag. Pappa hade gjort hemmagjorda semlor, muums säger jag bara. Dessutom förtjänade jag den så hårt som jag tränat idag. Ciao<3



Kommentarer
Postat av: Nati

RE: har inga bilderpå hur de va innan, men kmr du inte ihåg att de bara vart fullproppat med grejer i de rummet. Gick inte ens att gå in :P

2010-02-16 @ 22:18:07
Postat av: sara

jag har precis börjat träna igen, gymmade lite idag, jag & min kompis har fixat gymkort på frikis ;) min pappa hade oxå köpt semlor, ville ha som FAAN, men jag ska försöka gå ner & bli lite smalre till sommaren, men visst ere lungt med iaf 1 ätardag i veckan? =) jag ska äta GOODIS på lördag haha, längtar så <3


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback