I love fruits

Angående sminkningarna nedan. Har alltså bara sminkat ögonskugga på bilderna (inte mascaran elr ngt, det var bara från skoldagen). Och någon frågade om jag ska ta betalt av mina kompisar? Och ja det var iden. Jag har nämligen blivit lurad på 600 kr. Och eftersom att jag måste spara ihop till min och nicks resa fort som fan så försökte jag komma på ngt som jag kunde tjäna lite små pengar på. Naglar kommer kosta 25 kr. Smink med eget smink kmr kosta ca 40 kr. Smink med mitt smink kommer kosta mellan 70-100kr. Men när jag väl åkt iväg på resan och kommer tillbaka sminkar jag lätt mina polare gratis för att det är kul? Brukar t.o.m göra det i vanliga fall så..

Idag hade jag prov i skolan. Jag och malin hade förhört varandra hela dagen så det gick faktiskt rätt bra. Efter skolan drog jag sedan till nick. Hjälpte hans lillebror att göra cocosbollar som han sedan skulle sälja(?). Senare drog jcg och nick in för att kolla på kendis klass dansföreställning. Han var duktig! Kom hem halv tio för att äta middag och njöt nyss av en fruktansvärt god fruktsallad. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Sanne

Är nyfiken om det här med naglarna... Hur hade du tänkt lägga upp det? Hur mycket fixar du? :) Skulle du kunna lägga upp någon bild som du gjorde med sminkningarna? Sköt om dig! Kram


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback