Huvudet värker!!

Oj oj oj vilken dag. Jag är hur trött som helst. Började tio över åtta med idrott men vi fick bara ett häfte att jobba med så jag, malin och diana snackade nere i biblioteket istället. Sedan upptäckte jag att jag låst in nycklarna i skåpet så jag fick knipsa upp och sedan springa till simhallen och köpa ett nytt. Sedan hade vi svenska där vi redovisade boken Singoalla. Gillar inte muntliga redovisningar, tycker inte att alla får chansen att snacka då, men det gick okej för mig. Och sisa lektionen var bild. Jag blev klar med min målning, ska bara måla kanterna sedan kan ni få se den här i bloggen.
   Efter skolan drog jag hem till nick, åt lite nudlar och vilade innan vi åkte till träningen. Jag var utan träningskompis idag så fick köra med en på fortsättning. Hon slog så sjukt hårt på mitt huvud att det fortfarande värker. Efter träningen var jag helt slut och jag somnade på nicks väska påvägen hem. Det blev en varm dush och jag åt nyss middag, fisk med ris. Nu ska jag bara ta det lungt resten av kvällen då jag inte har något plugg. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback