En dag med natali

Ny termin denna veckan i skolan. Första lektionen fortsatte med stilmallar på webdesignen. Sedan hade vi svenska där vi prata om de nationella proven osv. Sista lektionen var bild, tycker att min tavla börjar bli bättre och bättre vilket ju är posetivt. Efter skolan drog jag till natta, vi var fett flummiga. Lagade lite lunch och mötte elliott innan vi drog till träningen. Även där var vi flummiga men det var ett roligt pass. Det var mest taktik den här gången och inte så mkt fys så blev inte så svettig. Påvägen hem läste jag i svenska boken, bara 70 sidor kvar.. yey. Ska läsa de ikväll samt svara på två frågor till boken sedan har jag inget plugg hitills denna vecka? Skönt. Nej nu ska jag nog snart äta mat, ciao<3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

SV; Haha jag tycker samma, och jag blev verkligen besviken på slutet. Riktigt jävla knasig film :p

Postat av: Arne Häggqvist

Vad för bok läser du?

2010-01-19 @ 20:03:01
Postat av: isabelle

Arne; Singoalla

2010-01-19 @ 21:53:52
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/
Postat av: Albertkristiane

really good site!!

2012-01-13 @ 08:05:19
URL: http://albertkristiane.blognownow.com

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback