Fika i sumpan

Idag åkte jag iväg till sumpan med paula. Vi letade efter ett cafe som skulle vara mysigt men det var så sjukt kallt så vi bara gick in i ett. Det blev chailatte och blåbärspaj med vaniljsås. Tyvärr smakade chailatten bara vatten och det var fööör mycket vaniljsås till pajen. Men vi hade en mysig stund och snackade om lite allt möjligt. På hemvägen mötte vi melli på bussen och vi ndelade mkt skratt innan jag och paula gick av. Nu sitter jag med tofflor och dubbla tjocktröjor och vill bara åka utomlands! Ska försöka hitta en resa till mig och nick. Ciao<3





Kommentarer
Postat av: Anonym

den badar verkligen i vaniljsås..

2010-01-04 @ 11:59:58
Postat av: louize

vad hette cafe`et? :)

Postat av: louize

hahah nej ska jag inte göra :)

Var de rimligt pris då?:)

2010-01-04 @ 22:58:14
URL: http://pappaslillalouize.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback