Helt slut efter dagens träning

Skolan var rätt chill idag. På bilden gjorde jag klart mitt tittskåps text och min tavla. På samhällskunskapen lyssnade jag med ett halvt öra och hade riktigt kul. Sedan första religions lektionen som även den var kul. Körde "namn-lek" och skrev lite om oss själva.

   Efter skolan drog jcg och nati till mig. Kollade lite bilder på datorn och åt sedan lunch innan vi begav oss till träningen. Det var så mycket folk på träningen att vi inte kunde röra oss (typ), man kunde iaf inte andas och man svettades ihjäl. Vi körde jätte mycket fys och även mycket teknik. Shortsen klistrade verkligen fast på benen och när vi gjorde armhävningar gled man ut till en spaghetti för att det var så halt. men otroligt härligt kändes det efteråt. Nu har jag ätit och duschat och ska bara chilla. Inget plugg idag heller, skööööönt!! Ciao<3



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback