I'm out of words right now

Dagen har varit seg, somnade så sjukt sent igår. Drog hem till paula där jag möts av " Stäng dörren och gååååå!" Hon trodde det var sin lillebror, haha. Sedan drog vi hem till mig. Satte på spider man 3 och åt de sista två lussebullarna hemma. Sedan kollade vi bara på tv och pratade om lite saker. Hon drog vid sju när jag skulle äta. Efter maten tog jag en lång varm dusch och sedan dess har jag bara nötat vid datorn och haft tråkigt. Imorgon är det skola, orkar verkligen inte. Tre lektioner sedan ska jag iväg och träna. Har inte tränat sedan innan jul så det ska bli så sjukt underbart att få göra det igen. That's all for now, ciao<3


Gammal bild i grekland, tror jag är 12 år.

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback