Jag älskar thaiboxning

Igår var det en seg dag i skolan, efter den tränade jag. Det var grymt skönt då det var så länge sedan. Jag och natta körde verkligen på. Idag har jag haft världens träningsvärk, verkligen hur mkt som helst i mage, armar och rygg. Efter skolan, och jag fått veta att jag fått vg i slutbetyg på psykologin och g på senatse samhällsprovet skulle jag träna. Jag drog dit ensam, hade beslutångest men är glad och stolt över att jag tog mig dit. Körde med en annan nybörjare. Vi båda körde verkligen verkligen hårt. Det var skit härligt. Påvägen hem somnade jag nästan på tåget, hörde inte ens när de sa "nästa karlberg". Men nu är jag hemma, ny duschad och mätt. Ska sätta mig i massage stolen och plugga. Ciao<3


Tränare Dick och Stefan


Tränare Dick och Inaki

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback