På webbdesignen

Nu har jag webbdesign, vi ska börja med ett nytt moment som kallas stilmallar. Är så himla trött vill bara sova. Drömde fett mkt mardrömmar inatt. När jag vaknade och gjort mig iordning gjorde jag en fruktsallad att äta innan träningen och en macka med gurka och ost att äta i skolan. Är alltid hungrig i skolan då maten smakar skit, i fredags åt jag bara sallad då maten verkligen inte är aptitlig. Aja.. Träffade nyss william i korridoren och fick en vit adidas tröja från kina, ska prova den när jag kmr hem. Thank you iaf! Nu ska jag vara lite närvarande på lektionen. Ciao<3


Bilden tagen i höstas

Kommentarer
Postat av: Markusmolly

Very informative...God Bless


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback