Pastasallad!!

Idag var det en lång dag i skolan. På morgonen kom charlie över och höll mig sällskap när jag gjorde mig iordning. Sedan hade vi religion, sjukt intressant det är. Jag och charlie kunde sjukt mycket. På lunchen blev jag skrämd av en kille med "gubb-mask" i skolan. Seriöst jag är lättskrämd och blir rädd så fort vem som helst bara skrämmer mig. Så händelsen som hände där var fan sjukt läskig. Men det var kul också, andra fick sig ett gott skratt!
   Resten av dagen var bara seg. Drog till jakan med nati och melli och mötte nick. Han och jag drog för att handla mat på coop sedan åkte vi hem. Det blev pastasalad, min specialitet. Jätte gott och det blev över till imorgon! Vi har bara chillat den här kvällen. Vi bokade även biljetter till Avatar 3d på lördag. Nick har sett den utan 3d, men den ska iaf ses och innan det ska vi äta ute. Här får ni en bild på vad jag har i min pasta sallad haha. Ciao<3



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback