Piss off

Idag var det en najs dag i skolan. Sista lektionen var religion och vi snackade om judendomen. Det var så sjukt intressant! Kommer ihåg allt hon berättade på lektionen, haha. Kul att jag hittat ännu ett ämne som jag gillar!

Efter skolan drog jag hem till nick. Där spelade jag wii fit och hans lillebror kollade på och störde, men han hejjade även på mig. Haha det är sjukt kul. Jag har rekord över nick, hans pappa och hans lillebror på nästan allt! Ska köra mer i helgen, så himla kuuul!

Klockan fem skulle jag ta tåget in till träningen. Tåget var försenat, sedan fick alla gå av i sumpan och ta tbana till centralen. När jag äntligen kom fram till centralen så var klockan tre minuter i sex, min träning börja sex. Så allt sket sig, fick vänta på nick och sedan åka tillbaka till jakan. Och där fick jag vänta i typ en halvtimme på bussen. LYCKAT! Det gjorde mig sjukt irriterad.

Kom hem för en timme sedan och åt middag. har tagit bort sminket och sitter bara och chillar nu. Mailade nyss till de vi bokat flak ifrån så nu har jag en uppgift mindre att göra!

Bjuder på en SLARV bild jag gjorde snabbt i ps på en rast i skolan igår. Ska göra en noggrann när jag har ps på min hemdator. Ciao<3



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback