Softbar med brudsen

I fredags var jag med natali och sara efter skolan. Vi drog till natta sen sara. Hos sara blev jag och natta ensamma efter ett tag och då satt vi bara och chillade innan vi började fixa oss för utekvällen. När vi var påväg in till stan för att äta på bk kom jag på att jag glömt mitt id, too bad. Vi fick åka ända från bromma till mig. Vi hade otur med en hel del saker tills vi mötte sara och de andra brudarna vid t-banan innan softbar. det var en härlig kväll med mig och natta som queens på dansgolvet. Vi drog en halvtimme innan de stängde och kom inte i säng förens efter fem hos sara. Här får ni två outfit-bilder från innan vi drog ut. Ciao<3

 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback