Cus we are bittersweet

Igår drog jag på morgonen till paula, där hon jag och raghad solade och lekte med vattenslangen. Sedan drog vi till Sibylla och åt en lätt lunch. Sedan skulle jag och paula jobba. Det var skönt på jobbet. Efter jobbet fick jag och paula skjuts till jakan av en kollega där vi mötte raghad och handlade middag. På hem vägen fick vi skjuts av raghads pappa. Det blev en kväll med film-tittande, skratt och snack. Sedan tog vi en kort natt promenad runt området och lämnade av raghad. Jag sov över hos paula och hade mumin brevid sängen när jag skulle sova och mimlan väckte mig på morgonen genom att kittla mina fötter och sedan lägga sig vid mitt ansikte och spinna. Har solat idag och snart ska jag till jobbet. Ciao<3










Kommentarer
Postat av: Caroline

ja precis :)

åh jag gillar din blogg! :D

Postat av: thessih :)

sv:aa, jag tror också det. :/

idag ska jag kolla på bronsmatchen. ;D

hur är det me dig då? :)

2010-07-10 @ 20:25:54
URL: http://thessih.blogg.se/
Postat av: Jossan

Fin blogg :) Akkt bra med dig!!?!

2010-07-10 @ 22:07:05
URL: http://jossiho.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback