En dag vid görveln

Imorse råkade jag sova längre än vanligt. Men vid halv ett bar det av till görveln med raghad, vi fick skjuts av hennes pappa. Vi låg en stund men det var rätt mycket moln så vi bestämde oss för att utforska stället. Vi hittade en mysig sten där vi slog oss ner för att äta melon. Det blev inget badande men det var härligt iaf.
   Inget busskort, och ingen pappa som kunde hämta så vi fick gå med tunga väskor. Vi drog direkt till ica, sliskiga och trötta köpte vi mat, nu har jag så jag överlever hemma ett tag. När vi kom till mig var vi helt slut. Hon drog för ett tag sedan och nu väntar jag bara på paula. Ikväll ska jag äta vårullar till middag, mums! Ciao<3




















Kommentarer
Postat av: Sanne

Sv : tack så hemskt mycket! :D kram


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback