En lång dag framför mig

Idag har jag många planer. Ska alldeles strax träna sedan duscha och göra mig iordning. Då ska jag, paula och raghad till jakan för att handla middag och dricka. Sedan bär det hem igen för att skydna sig till jobbet. (Skulle ej jobbat denna vecka men det hade blivit något fel så måste jobba nu) Efter jobbet ska vi alla ses hos mig, vi ska laga mat och sedan ha tjejkväll. De ska sova över så det blir en himla lång natt det här. Ska ta lite bilder under kvällen. Ciao<3



Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Snygg bild på dig också :) Händer idag då?

Postat av: Marcus Å

Ja, sorry jag såg det. Själv har jag precis tränat nu lagar jag lite mat sen ska jag träffa lite vänner på stan :)



Hörs kanske senare!

2010-07-27 @ 13:05:54
URL: http://slipsens.se
Postat av: Ingrid

vad kul att du tyckte till om bakningen :) få ta och handla hem ingredienser imorgon tror jag! Lägger såklart ut bilder och så på det jag bakade :)



hoppas du har en bra dag!

2010-07-27 @ 15:52:21
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback