Svar på frågestund

Idag var jag inne i stan = shopping. Bilder kommer upp senare. Ikväll har jag kollat på vm-finalen med nick och päronen. Det var en sjuk match, många gula kort och det var ett tufft spel. Men jag tyckte rätt lag vann. Nu hade jag iallfall tänkt svara på frågestunden, det blev inte så många frågor men men.

Bästa årstiden?
Det är helt klart sommar men även våren.

Hur länge har du bloggat?
Jag började blogga Juni 2007

Vad är det roligaste med att ha en blogg?
Att få skriva av sig, man behöver det ibland.

Vad tycker du om homosexuella?
Har absolut inget emot dem, helt vanliga människor?

Hur har du sminkat dig på bilden på headern?
Jadu, jag improviserade bara. Använde mascara, skuggor, eyeliner, solpuder, rouge och läppglans!

Vad är ditt drömjobb?
Vet inte riktigt faktiskt, vill jobba inom media, mode och en massa annat. Får se vart jag tar mig!

Vad gör du om fem år?
Då ska jag ha kommit långt med vad jag vill göra i framtiden. Ska veta vad jag vill jobba med och ha börjat utveckla mig på olika sätt i olika områden.

Kommentarer
Postat av: Killenmedstil

tack :D

Postat av: Emma

Najs :-)

Är med i veckans blogg på: http://lovehvernersson.blogg.se/

är nr8. Skulle vara jättegulligt om du ville rösta!

Kram

2010-07-12 @ 14:56:05
URL: http://eemmahedberg.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback