The beautiful love

Somnade tidigare än vanligt igår, var så himla slut efter alla prommenader. Gick ju ut med paula på kvällen så det blev två rundor. Men efter en bit satte vi oss vid hennes hus och snackade hemligheter. Idag höll jag på att "försova" mig igen, fast det blev bara fem minuter mer, haha. Men fattar inte, två morgonar som jag stängt av alarmet utan att veta om det :S, aja. Började dagen med att dammsuga hela mitt hus. Tre våningar, vilket är 15 rum och två trappor. Svetten bara rann så efter det passade jag på att träna i en timme. Så himla skönt. Lade mig i badet en stund och slappnade av, så nu är jag jätte trött igen. Ikväll ska nick komma hit och äta, ciao<3


Kommentarer
Postat av: Charlie

svara på din facebookmail då? :(

Postat av: Erlendirmelin

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2011-05-24 @ 10:21:55
URL: http://erlendirmelin.blog-howto.com

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback