The weird sleeper

Igår kom raghad hit vid halv tolv, kändes skönt för var lite ensam här i mörkret. Vi satt och pratade, kollade tv och sedan började vi larva oss, skratta, rulla på golvet. Vi blev helt tokiga av trötthet. Hon drog vid två och då gjorde jag mig iordning och sov.
   Varje natt den här veckan har jag vaknat med huvudet vid fotändan. Idag vaknade jag med fötterna under huvudkudden. Jag vet inte vad jag håller på med. Min kropp krigar verkligen för att sova weird. Måste skaffa mig en kamera så jag kan filma mig en hel natt, fett kul att se. Aja, nu väntar jag på raghad och paula. Vi ska göra ett schema inför nästa vecka haha, vio har så sjukt många planer på saker att göra, vi måste bara hitta rätt dag! Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback