Vattenspridare, taco bar och eclipse

Igår kom malin till mig vid elva. Vi satte på vattenspridaren och sprang igenom kylan som man gjorde när man var liten. Det var skit mys, sedan tog vi sällskap till Jakan där vi mötte nick. Vi tog tåget in till stan fast malin gick av i barkaby. Jag och nick hade tänkt kolla i affärer men det visade sig att allting stängde. Klockan var bara sex och bion började tjugo över nio. Så vi drog och åt en burrito på taco bar. Sedan köpte vi mc'flurry och satt på stentrappan vid sergels torg. 

   Vi hade balkong platser, så himla skönt. Äntligen slapp jag ha ett huvud framför mig som täckte texten. Från och med nu blir det nog alltid balkong platser om det finns kvar. Filmen var iaf väldigt bra, bättre än de andra två filmerna. Vi kom hem till mig igen när kl var över ett. Ciao<3


Jag på Amadores beach på Gran canaria

Kommentarer
Postat av: liindblaads

tack för du e med :)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback