Äntligen!

Eftersom att jag har ett överflöd på kläder och lider av en liten garderob så har jag inte haft någon ordning alls på mina kläder. Men nu har jag äntligen fått två av min brorsas gamla garderober i hans rum. Fixade lite där idag. Det blev en för klänningar/kjolar och vissa skor och en för tjocktröjor. Ska även köpa lådor att ha i den garderob med tröjorna så att jag kan ha mer kläder där, det behövs. Garderoben i mitt rum har jag inte hunnit fixa och inte heller de kläder som ligger i min byrå i vardagsrummet här uppe. Haha dug vad jag tar plats (a).
   Nu ska jag och nick åka till ica och handla middag för ikväll. Mina föräldrar är inte hemma och kommer hem imorgon så vi ska ha en helt underbar kväll framför oss nu. Jag ska försöka ta bilder, men nick är kräsen så jag kan inte lova ngt, caio<3




Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback