Grattis sara! <3

Idag när jag var klar för att gå vid tio så sa cahrlie att religionen var inställd och att vi börjar tjugo i ett. Kul, tänkte jag, som gått upp så tidigt i onödan. Men det var iof skönt, bokade bio biljetter och fixade restaurang till imorgon med mami. Sedan bakade jag mig scones som jag hade honung på. Sedan mötte jag charlie och drog till skolan. Hade samhäll och historia. På historian hade jag och natali kul med våra söta fot-dockor. Och när vi slutat åkte vi tjejer runt i saras mammas bil, sara körde. Hon har nämligen fått sitt körkort idag, grattis min sötnooooooos! Jag är så glad för din skull ska du veta! Och hon lämnade nyss av mig hos mig. Jag ska snart till tandläkaren, gillar inte att gå dit.. Men jag antar att jag klarar mig, vi hörs efter! Ciao<3



Kommentarer
Postat av: louize

fin tröja :) vart har du köpt den?:)

Postat av: Sara

Hihi, gullis (a) :D ÄLSKAR DIG! <333

2010-03-25 @ 18:41:27
URL: http://ingapauser.blogg.se/
Postat av: Tree Artwork

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-01-23 @ 13:13:46
URL: http://tree-artwork.blogimagine.com

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback