Hårt träningspass

Dagen har varit chill. Drog på träning med jimmy, victor och nick vid tre tiden. Det var blandpass och det var bara jag och en liten typ 12 åring som var nybörjare idag. Han var så liten så att jag inte ens vågade ta i på honom, okej att han gått på karate och var hyffsat duktig men ändå. Sen gick han bara och körde med sina polare i fortsättning så då fick jag träna med tränaren, han knäade mig i magen och jag skulle spänna, kändes ju kul.. Fast han gjorde sjukt löst, tror han t.o.m hade jens? Sedan fick jag knäa på säcken och sedan sparras med alla. Och för en liten tjej som mig var det inte lätt, haha. Fick lära mig nya saker men fick ta jävligt håra smällar faktiskt, kanske inte direkt så bra. Tränaren hade ju lovet att man skulle vara försiktig med mig, fast det hörde iof bara jimmy som jag körde med först. Men det gick bra iaf och det var ett skit tufft pass, är nöjd. 
 
Sen jag kom hem har jag ätit, duschat och fixat en ny header till tess. Nu ska jag chilla sen sova, ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback