Ingen skola idag!

Idag var jag ledig, hade bara utvecklingssamtal. Men jag och malin satte oss i skolan iaf, jag höll på med projektet, började sy mina leggings. Vid halv tre drog jag till nick, kastade i mig mjölk med någon slags flingor och bytte till sprt bh sedan bar det iväg till träningen. Fortfarande ingen belysning, men som sagt så är det rätt mysigt. Körde med en rolig kille som tydligen kände nick. Det gick bra, övade på att röra kroppen mer när jag slår, svinga kroppen och benen. Måste få till det perfekt, då förs jag över till fortsättningen! Ska verkligen öva på det där nu, haha. Kom hem till lax med ris och duschade nyss. Ska försöka plugga lite samhäll ikväll och klockan nio börjar Desperate housewives. Ciao<3



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback