Jag är helt utmattad..

Idag kom malin förbi mig på morgonen, hon hade varit hos tandläkaren. Vi tog sällskap till skolan där vi hade religion, vi läste och svarade på frågor till bibeln. Sedan var det lunch, kände mig skit trött. På samhällskunskapen pluggaade vi inför FN-rollspel nästa vecka, förstår nästan INGENTING. Har dessutom landet Nordkorea som är sjukt skuumt. Sista lektionen var webbdesign, jag gör en hemsida för en egen biograf, det börjar se grymt bra ut nu.
   Efter skolan mötte jag nick, vi slöade till jag började laga maten. Laxwook, men det smakade inte lika bra som förväntat. Ingen smak typ, bara för att nick alltid klagar på att det är för starkt. Men blev iaf mätt. Sedan har vi bara legat i sängen tills han drog för ca en timme sedan. Mer har jag inte säga nu, imorgon är det helg, yey. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: i

http://qbrushes.net

2010-03-12 @ 11:14:52

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback