Lovet är slut, damn it

Fan vad fort det här lovet har gått. Jag har mest varit med älsklingen. Annars hare spelats badminton, umgåtts med vänner och lite vanligt stuff. Läste även ut en bok i svenskan, skönt att ha det gjort.

Snart fyller jag år och då kommer jag önska mig galet mycket saker då jag inte shoppar för att ha råd med semestern i sommar och studenten. Men jag har hittat som great stuff som jag ska önska mig!


En söt kjol till sommaren - ginatricot


Skit snygga leggings - ginatricot


Underbart nattlinne/klänning - lindex


Najs jacka i cool färg - hm


Klänning med spets-överdel - hm

Det där är bara lite av det jag prövat sen önskar jag mig skor, smycken och massa annat. Well well, that's me for now. Imorgon är det skola och träning som gäller, ciao<3

Kommentarer
Postat av: sarah

vart kommer allt ifrån? :D


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback