Man, im tired

Skola idag då.. sov ingenting inatt utan låg och hade kramp i magen, spydde massvis av smärtorna. Kul. Andra söndags natten i rad, i donät understand. Det måste verkligen vara vitlöksbrödet jag åt hos nick elr ngt..
   Webbdesignen gick bra, framsteg framsteg. Svenskan var bara allmänt tråkig. Projektarbetet gick suveränt. Ni kan alltid kolla in våran sida
här. När skolan slutade vid två drog jag till centrum med sara. Köpte foundation och en brödbit. Sedan hoppade vi på tåget. Hon sa hejdå i karlberg och jag fortsatte in till träningen.
   På träningen körde vi en helt annan uppvärming än vanligt, i like it. Sedan var det inte så himla jobbigt idag. Men ush vad svetten rann och man kände verkligen att man måste öva på höga huvud sparkar och konditionen.
   Har ätit, duschat, snackat student över datorn och pluggat svenska denna kväll. Jag är helt slut nu faktiskt. Vil bara sova men än är det skaer kvar att göras. Och inte är det många skoldagar kvar heller, bläääääääää! Ciao<3


Precis kommit hem från träningen, svettigt värre.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Skitkul! Haha :p

Postat av: PAULA

Nej vet du vad!!! Jag har känt dig i flera år, och du har alltid haft sånna där kramper i magen.. du borde kolla upp det!

2010-03-23 @ 20:18:06
URL: http://paulala.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback