Not so bad after all?

Inatt vaknade jag av att jag satt upp i sängen minst fem ggr. Fattar helt ärligt inte vad jag har för problem. Men någon gång ska jag filma mig när jag sover så ska både ni och jag få se hur jävla störd jag är på natten, sick!
   När jag vaknade hade jag ont i nacken, men inte alls så ont jag som trorr. Kanske berodde det på tröjan jag hade runt halsen som en halsduk påväghem från träningen? Eller det varma badet? Eller massagen med liniment som mamma gav mig? Det var iaf inet sååå farligt, jag överlever smärtan. Fick även massage av nick när han var här. Tack älskling, du är bäst!
   Dagen var för övrigt lång och seg. Men när den väl var slut fick jag iaf möta bebis och dra till mig. Lagade middag och sedan larvade vi oss bara resten av kvällen. Han drog för en stund sedan. Ciao<3




Kommentarer
Postat av: tess

Sv; Thank u!! :D Aa jag vet helt sjukt om jag får säga det själv haha :P They are big now! xD



Haha läskigt de där med attdu vaknar av att du sitter upp :S :P

Postat av: Linnea

Sv; Tack så mycket! Nu finns det ju en del att kolla i genom :D Du, jag undrar bara om det är du som har gjort din nya design på bloggen och isåfall hur du har gjort?:) kram

2010-03-19 @ 00:43:10
URL: http://idalinneas.blogg.se/
Postat av: Josephine

Hahah ja du har rätt :(

Gud vilken söt bild på dig och Nick! :'D <333

2010-03-19 @ 08:59:50
URL: http://jribbing.blogg.se/
Postat av: M A D E L E I N E

Jätte söt bild på er två :)

2010-03-19 @ 20:36:00
URL: http://madeleineforsgren.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback