Perfekta tänder!

När jag kom till tandläkaren var de tre läkare som stod runt om mig när jag låg där i stolen. Kändes lite nervöst. Men fick kommentaren - Gud vad fina tänder, perfekta. Så det gjorde mig lite glad, haha. Har aldrig haft hål och lär nog aldrig få det? Hon sa även att om jag fortsätter sköta dem såhär så kommer de nog vara perfekta livet ut, haha. Men fyfan vad ont det gör att bita på röntgen saken? Den skär ju in överallt, fick tårar av att bita ihop, blää.

   Lagade lasangett till middag, det var mycket gott. Sedan kollade jag tv med nick och lite så. Följde honom till bussen för 40 minuter sedan. Nu ska jag duscha och fixa lite stuff innan jag ska sova. Imorgon är det min födelsedag, tihi! Tyvärr kommer det nog inte vara lika fint väder som förra året. Då såg det ut som på bilden nedan, idag är det massa snö på det stället. But that's life. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Josephine

Det är inte helt bestämt än, men kollat mycket på Grekland och Turkiet :) pussar!

Postat av: Sara

G R A T T I S 1 9 - Å R I N G ! ! ! <3

2010-03-26 @ 06:57:23
URL: http://ingapauser.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

sv:

det är väl ofta så att böckerna blir bättre än filmerna, men jag vill se denna ändå.



Tack för kommentaren och kom gärna igen.



Rock on!

2010-03-26 @ 10:00:21
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Gunnarenya

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-04-05 @ 11:42:41
URL: http://gunnarenya.blog24h.com

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback