Play time

Idag var min kropp helt död, var verkligen jätte trött. På svenskan läste vi gift ass (internt skämt), egentligen en bok som heter Giftas. Mina ögon var inte van att läsa så mkt på morgonen så de började svida och skapa tårar. Sedan hade vi iaf projekttid och jag blev äntligen helt klar med min väst! Jag är nöjd med resultatet.
   Efter skolan drog jag till nick och somnade, vilket ledde till att jag inte drog till träningen för att jag sov. Men tog mig hem vid fyra, mötte paula och gick en prommenad. Vi pratade sjukt mycket barndomsminnen, skrattade och var helt flummiga båda två. Kom hem vid halv sju och åt middag. Nu har jag rensat lite på mitt datorbord, ska måla naglarna och plugga. Ciao<3



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback