Sooool<3

Idag var det fint väder, det gjorde mig himla glad. Började halv elva med skuldrådgivning, det kändes bra att få höra hur det funkar att ta lån, avbetala och hur det är när man flyttar hemifrån på ett ungefär. Så ett plus att de infört sånt i skolorna.
   Samhäll var egentligen den enda lektionen idag. Vi började med en uppgift om partier. Sedan var skolan slut, religionen inställd. Så jag drog hem, tog en macka och packade träningsväskan för att sedan åke in till träningen. Det var strömavbrott idag också, det är faktiskt lite mysigt. Körde på hårt och sedan blev det mkt snack i omklädningsrummet så jag fick ta ett senare tåg hem än vanligt.
   Nu har jag iaf ätit, duschat och tagit det chill ett tag. Ska nog försöka göra lite plugg saker och kolla lite student saker + födelsedagssaker nu. Ciao<3


Jag och natali i solen


Tuffingen sara i motljuset, haha

Kommentarer
Postat av: Olaielizabeth

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback