Sportlov

Nu har äntligen sportlovet börjat. Idag kom Linnea hit och fick sina naglar fixade. Och nu har jag packat väskan för att ta bussen till nick. Vi ska kolla på Lost, är redan på säsong två, sjukt najs! Hitills har det inte hänt så mycket på lovet. Skulle gått ut i fredags men det sket sig för nicks polare inte kunde. Så vi skulle gått ut på lördagen men då var min bror på besök så det blev fin middag hos mig istället. Och igår låg vi bara i sängen och segade hela dagen, kollade lite på Lost osv. Kvällen avslutades med helkropps massage, lööv it. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte ha den på min studentskiva:)

Postat av: sofia

vilken fin bild:)

2010-03-04 @ 00:06:39
URL: http://enriktigblondin.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback