The lost dog

Det var en sköön dag idag i skolan. Efter skolan skulle jag till jakan med malin. Så såg vi en hund som släpade sitt koppel efter sig, helt själv. Den sprang omkring på kvarnbacken, så vi stod där och tittade i fem minuter. Men det kom ingen ägare så vi bestämde oss för att fånga hunden. När jag klev upp för backen skönk jag så jag hade snö ända till låret, helt sjukt. Så fick jag tag på hunden efter ett tag. Vi gick omkring runt för att leta efter matten. Vi följde efter hunden, hon ville verkligen gå åt "sitt" håll. När jag försökte gå en väg var hon så envis med att ta sin väg så vi gav efter. Och så kommer självklart matten springade mot oss och var jätte glad. Så hunden visste vart sin matte var, gulligt. Det frågades om vi ville ha hittegods men vi sa nej sedan drog vi till jakan. Då kände man att man gärna tagit lite pengar för all trubbel.. men men.

  Jag hittade ett par snygga lack leggings för 149 kr som jag vill ha! Vid tre tog jag tåget till träningen. Fick köra med två killar idag och senare bara en kille. Det var ett hårt pass som Stefan höll i och det gick skit bra. Kom hem halv sju till en god och jätte nyttig middag. Nu ska jag tjäna cash på att fixa naglar. Ciao<3



Kommentarer
Postat av: Hannah

Skulle du möjligtvis kunna fota naglarna och lägga upp lite info då? Är nyfiken själv på att komma och fixa till mina! Kram

2010-03-08 @ 21:30:37

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback