Träningen tog på nacken!!

På träningen idag var det jag och tre killar som körde clinch hela passet. Vi bytte partners så man körde med alla. Men fyfan vad jobbigt det var! Jag har tusen rivmärken på armar och ben och jag kan inte ens ha mitt huvud rakt för att min nacke och rygg är överansträngd. Jag vill inte veta hur jag kommer känna imorgon. Sist jag körde clinch var det med en tjej inte tre killar, och det var verkligen inte ett helt pass.
   När jag kom hem tog jag ett varmt bad, det var super skönt. Sedan hade mamma lagat egen pizza så när är jag proppmätt. Ska även få massage och bli insmord med liniment på nacken/ryggen av mamma. Imorgon kommer jag verkligen lida så alla som stöter på mig måste vara snäll! Ciao<3


Clinch, bild lånad från google.




Kommentarer
Postat av: Linnea

sv, Ja jag skulle verkligen behöva lite tips tack!:)

Postat av: Johanna

Så vackra ögon!

2010-03-22 @ 19:59:48
URL: http://johannaablahads.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback