Vilken träning!

Idag hade vi våran sista idrotts lektion, det kändes tråkigt men ändå rätt så skönt. Slipper man börja så tidigt på tisdagar iaf. Idag har jag sytt klart mig en väst på projekt tiden också, är jätte nöjd. Efter skolan drog jag till träningen med nick och victor. Det var ett jätte bra pass, verkligen fullfart hela tiden. Man var inte still någonting. På slutet höll jag på att ge upp under en jätte jobbig övning. Men stefan fick en att försöka fortsätta in i det sista, haha. Det var strömavbrott så det var väldigt mörkt där.
   Det blev lax med ris till middag, en skön dusch och lite läxhjälp av pappa. Nu ska jag börja skriva en skol uppgift och sedan kl nio blir det dh och sedan fortsätta plugga. Egentligen vill man bara lägga sig ner och sova! Ciao<3


Ibland är min pojkvän lite wierd<33

Kommentarer
Postat av: Nick

Ska du inte skriva in det du skrev på msn innan då? :P



"isabelle, säger:

hej varf har du ej skrivit till mig :+

´ngn attackerar mig på travian :("



Ibland är min flickvän lite elak<33

Postat av: isabelle

Haha fan vad söt du är :)<3

2010-03-24 @ 08:37:05
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback