Bara massa plugg

Idag började jag på min godis-lampa i skolan. Det var kul men himla jobbigt. Den kommer bli klar nästa lektion och den är underbart söt, bokstavligen. För övrigt träffade jag deo i skolan idag. Han är på besök här till på måndag, då åker han tillbaka till skåne. Man märkte verkligen hur mycket man saknat honom när man väl satt och snackade med honom, det var ca ett år sedan sist. Men i sommar kommer han hit igen.

   Efter skolan satte jag mig ute på balkongen och pluggade matte. Man ser inte mig en enda dag utan matteboken nuförtiden. Nu ska jag fortsätta mitt pluggande, längtar till fredag så man kan slappna av lite i kroppen. Ciao<3


Imorse i mittbena och utan smink och plugg på eftermiddagen.

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback