My weekend

I fredags hade jag mitt ena matteprov, fick godkänt på ett moment och har två kvar nu. Efter det mötte jag brudsen och vi åkte hela klassen till drottningholm. Det var en härlig dag i solen. Kom hem till nick vid fyra tiden och kollade lite tv. Vid sex åkte vi in till kista. Jag köpte två linnen och solbrillor, 200kr. Det var saker jag verkligen behövde, har egentligen inte råd att shoppa alls. Nick köpte solisar han med och en ny väckar klocka. Vi drog och käkade på food court, sushi för min del. Sedan kollade vi på bio, Robin hood. Den var väldigt bra tyckte jag. Vi kom hem till nick vid ett tiden.


(Klicka på bilderna om du vill se de större)

På lördagen vaknade vi sent. Vid ett drog vi ut, jag låg och solade och pluggade matte och nick var med ett gäng polare och spelade basket osv. Sedan köpte vi glass och chillade ett tag. Vid halv fem drog vi in till nick med william. Han hjälpte oss med matten. Och sedan drog jag och nick till mig och åt middag med hela min familj.



Idag hade jag tänkt sola, men vädret är skit dåligt. Ska iaf plugga hela dagen. Har en etik inlämning till ikväll och dessutom matten fortfarande. Ska eventuellt bli fotad av min syster. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Nati (Bunny)

Issa du har gått från att ha snygg kroppen till en kropp to die for! Sjukt fin bruden! :)

2010-05-23 @ 17:07:18

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback