Psykad av allt plugg

Igår pluggade blev det matte plugg till kvällen. Syster kollade på film i mitt rum tills jag skulle sova.



Men det blev inte mycket sömn inatt för mig så höll på att somna i skolan. Första lektionen var webbdesign men skolan hade inget internet förens det var 20 min kvar på lektionen. Sedan svenska då jag nästan somnade faktiskt. Efter skolan åt vi lite i skolan och jag träffade deo en sista gång innan han åker tillbaka till skåne idag. Fick skjuts hem av sara och lade mig i solen och pluggade lite. Sedan somnade jag. Gick in vid halv tre, tog avokade på macka, mums! Nu ska jag fortsätta plugga, tröööött.. Ciao<3





Kommentarer
Postat av: Paula

tack !!



haha kämpa på !!! det kommer kännas sjukt skönt efteråt när allt är klart :)

Postat av: paula

jag vet inte... beytgen sätts idag, tisdag. Så vi har inga rester kvar eller nånting. Vi ska väl bara ta det lungt fram tills studenten

2010-05-25 @ 11:24:05
URL: http://paulala.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback