Seeg dag

Idag var det en lång dag. På religionen kollade vi klart på en film jag redan sett "Little buddah". Sedan hade vi lunch och därefter samhäll där vi körde lite teater, det var kul. Sedan hade vi renässansprov. Frågorna var helt cp så alla blev sura. Sist hade vi webbdesign. Måste lägga in javascript, men vet inte vad.. blööö. Drog hem långt efter vi slutat så fick laga mat lite snabbt hemma. Det blev pasta med fläskfile i sås, avokade och tomater. Till efterrätt åt vi jordgubbar, mums! Nu ska jag ner och diska. Ciao<3


Obs! Är inte seriös i posen, haha.


Smyg fotade sara och nati, haha<3

Kommentarer
Postat av: PAULA

HAHAH sorry!!! men din bild blev häftig.. det var därdör jag klickade vidare ;)



aa dem med hjärtan på var mina favoriter.. önska jag hade lite längre hår :D

Postat av: Ensomälskarhurdusminkardig!

Hur sminkar du dej som på headern?

2010-05-29 @ 19:55:43
Postat av: Emma

Lycka till när du tar Studenten ;) Kom in här via bloggsvar!

2010-05-29 @ 20:07:36
URL: http://lholipop.blogg.se/
Postat av: isabelle

Angående mitt smink på headern :

Jag har foundation, loreal's tror jag. Sedan solpuder och rouge från h&m. Mascara från IsaDora. Lösögonfransar från Wetnwild. Sedan ljus ögonskugga, minns inte vilken jag hade. Och så vit kajal på insidan av ögat :)

2010-05-30 @ 14:22:33
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback