Seg helg

Lördagen blev inte alls som jag trodde. Några thailändska kvinnor i köket och några män framför tv'n i vardagsrummet. Följde med nick ut där han spelade basket med sina polare, hade sjukt tråkigt och frös så jag drog hem. Vid elva drog jag till nick igen, kollade film. Så kändes helt bortkastat att ha dissat sin morbrors fest i uppsala, sminkat sig med foundation och annat plus stått och prövat outfit hela dagen. Aja, what to do.



   Idag vaknade vi sent, dagen har varit hur seg som helst. Jag har legat hos nick och pluggat matte hela dagen. Och det måste göras varje dag i kommande vecka, kul.. Annars har det inte hänt så mycket. Ska sova om ca en timme och imorgon slutar man tidigt så då blir det plugg och solning i trädgården. Ciao<3



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback