This weekend

I fredags blev det solning efter skolan med charlz. Sedan drog jag till nick, kollade film och åt middag innan jag drog hem för att fixa mig inför årets valborg. Brukar inte direkt fira det och gjorde det inte i år heller. Mötte gabbi på bussen och var på lokalfest ett tag. Men det var ju inte så lackat så det blev en tidig kväll hem till nick. 
   I lördags följde jag snabbt med nick till centrum. Köpte t-shirts från dressman och drog sedan akut hem till honom. Hade sjukt ont i magen pga all stress just nu. Det blev till att ligga i sängen hela resten av dagen. Sedan åkte vi till mig och käkade.
   Idag har vi bara slappat hela dagen och varit sega. Passade på att bara chilla då jag kommer ha fullt upp nu i veckan som kommer. Ciao<3



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback