Vädret leker

En 50-minuter lång lektion idag sedan var skolan slut. Dagens outfit blev håliga leggings, linne, stickad tröja och jacka. Det skulle vara molningt med lite regn men endå vara upp till 23 grader? Hade ingen aning om vad jag skulle ha på mig så det blev som d blev. När jag kom hem lade jag mig för att sola. Efter en halvtimme gick solen i moln och det försvann inte på ännu en halvtimme och jag började frysa. Så drog till solariumet och körde en 18 minutare. När jag kom hem var det sol igen så drog ut och läste religions papper ute i solen. Men vid halv fyra började molnen komma tillbaka så halv fem drog jag in. Nu ska jag börja på min uppsats om etik och moral. Ciao<3



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback