Vilken?

Idag hade vi projektdag i skolan. Redovisade om mitt projekt för de i min grupp och för lite estet tvåor. Det gick helt okej faktiskt. Slutade kl ett så direkt när jag kom hem prövade jag outfit till kvällens skiva. Temat är las vegas. Det står mellan två svarta, men den ena är jag orolig över att paula kanske ska ha, och det är ju hennes skiva. Känner fett stress. Måste plugga nu inför antiken prov imorgon. Sedan måste jag laga mat och diska och där efter fixa mig inför ikväll. Får försöka hinna med. Ciao<3



Kommentarer
Postat av: louize

vad fint :)

vart har du köpt det där?

Postat av: isabelle

Louize; Tack :) Jag minns ej vart ifrån jag köpt den första klänningen. Och den andra köpte jag från h&m i somras typ :)

2010-05-08 @ 18:30:09
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback