Yeey

Igår pluggade jag nästan hela dagen och kvällen. Kollade på tv från 20-22 också.
   Idag försov jag mig, fast kom i tid så alla blev irriterade över mitt tjat om att jag försovit mig, haha. Skoldagen var iallafall jätte jätte seg. Fick värsta håltimmen innan mitt prov också. Provet gick väl helt okej, förutom vissa matte saker som jag inte fattade. Det var sjukt skönt ute idag iaf, i like it.
   När jag kom hem hade jag fått en biobiljett av GIH för att jag svarat på ankäter osv enda sedan jag gick i trean. Och kort efter det ringde min förra chef från posten och frågade o jag vill jobba tre veckor i sommar. Klart jag tackade ja, och nu är livet just wonderfull! Ciao<3





Kommentarer
Postat av: Josefin

Grattis till jobbet ;) Varför berättade du inte det när jag ringde?



Ps. Jag fick också en biobiljett haha, skrev om det nyss innan jag kikade in här. Hade glömt att du också var med i projektet.

Postat av: Sara

Sv: jag vet, sämst asså! Men snart är det över alltihopa! :o ;)



Sa ju att det skulle lösa sig med jobb, sa jag inte det? vavavava? ;) <3

2010-05-11 @ 20:17:21
URL: http://ingapauser.blogg.se/
Postat av: PAULA

jag fick också en biobiljett... nu kan vi dra på bio wiho:D

2010-05-13 @ 13:02:25
URL: http://paulala.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback