Åttonde övningskörningen

Efter maten  fick jag köra här i mitt område igen. Första gången i snö, det gick lite sämre än vanligt men "mycket bra i dessa omständigheter" enligt pappsen. Fcik öva på att köra in på en gata och sedan backa ut längs kanten, som vanligt. Men denna gången var det som förra gången, helt immigt på alla fönstren, såg absolut ingenting. Måste få pappa att laga vindrutetorkarna där bak. Körde runt lite sedan fick jag köra mot simhallen och vända vid min förra skola. det var väldigt mycket trafik så hade lite panik. Fick dessutom motorstopp när jag skulle köra hem vid korsningen, hade bilar bakom mig och förlorade min chans att åka över då det kom ännu fler bilar framför mig. Men till slut slirade jag iväg hem, haha. Har fortfarande problem med kopplingen men gasen känns mycket bättre nu. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!

Postat av: Ngan Pham

Sv; jaha så det e så du gör! men det var ju smart ^^, så det e deta du håller på med? foto o sånt? :p

2010-11-24 @ 23:58:51
URL: http://nganphaam.devote.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback