Bjuder sara på middag idag

Okej nu väntar jag bara på att sara ska sluta jobbet så att hon kan hämta upp mig. Vi ska åka till ica och handla. Sedan ska jag laga mat, tänkte göra en rätt med lax, pasta och ost-spenat sås. Sedan blir det till att diska och övningsköra innan jag kan få en lugn kväll. Idag har jag verkligen fått mycket gjort, känner hur hårt allt tagit på mig. Men har varit glad varje gång jag kollat ut genom fönstret. Så otroligt fint med frost på träden, ser ut som att någon sprayat dit det för att det ska vara snyggt! Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Josse

Tack så mycket!! :)

Postat av: mizthanguyen

Svar: Aw vad roligt att du vill vara med. Tävlingen avslutas i slutet av veckan! Lycka till! :)

2010-11-17 @ 17:59:45
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback