En fika senare

Tog ett par vinterskor ut i snön, men när jag väl var ute kom jag på att just de skorna har en helt platt sula utan ngt halkskydd så jag gled som om att jag hade skridskor på mig. men jag tog mig till spånga där jag mötte sara. Vi gick in på ett litet café och beställde en pirog med spenat och feta ost fyllning att dela på och en varsin morotskaka och till det beställde jag även en cappucino. Vi satt och pratade om lite allt möjligt sedan drog vi vidare. Vi kollade lite i möbel/prydnads affärer, då vi båda är väldigt intresserade av inredning och allt där till. Sist tog vi en tur på coop där jag köpte tortellini. Påvägen hem var det full proppad med skol människor på bussen, men vad annat kan man förvänta sig vid tre tiden en onsdag? Nu ska jag bara tare lungt innan nick kommer, då ska jag laga mat. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback