Femte övningskörningen

Idag körde jag bil för femte gången. Fick lära mig backa väldigt mycket och svänga samtidigt en längre strecka. Sedan fick jag köra ner mor busshållplatsen vid görveln tillbaka ut på stora vägen för att sedan svänga in mot baset. Då hade det börjat mörkna så då åkte vi en lång sträcka i mörkret på en smal väg mitt i skogen. Väl vid baset så fick jag parkera och backa ut och köra tillbaka till görveln för att sedan göra allting igen. På slutet fick jag köra 60km/h enda till kyrkogården. Allting gick faktiskt hyffsat bra. Fick dessutom möta en bil där på den trånga vägen i skogen. Och bara ena lampan på bilen funkade i mörkret så jag är nöjd med dagens körning och det tror jag pappa också är. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback