Första advent

Igårkväll åt jag middag med päronen sen drog jag till tette med paula. Vi drack kaffe, åt kakor och kollade film samt pratade. Riktigt mysigt. Vid ett tiden tog jag bussen till nick där jag sov. Vaknade pigg som en lärka idag. Åt frukost och åkte hem för att övningsköra. Resten av dagen lyssnade jag igenom lite ny musik och fixade till min mobil. Sedan kom nick och brorsan och vi hade adventsfika med chilensk kaka, lussebullar, glögg och pepparkakor. Efter fikat drog jag till tette med sällskap av min bror. jag och tette drog direkt till ica och köpte mat som vi sedan fixade. det blev panerad fisk, tsatziki och potatisgratäng. Paula kom också förbi en stund, mys. Kom hem för ett tag sedan och är nyduschad. Ska snart sova, imorgon ska jag nämligen jobba lite på pappas jobb. Ciao<3

 


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback