Första vurpan

Igår vad jag med therese. Vi satt hos henne och snackade och hade det mys. Sedan skulle vi åka till jakan, påväg mot bussen halkade jag. Första gången denna vinter och fyfan vad det gjorde ont. Båda fötterna i luften och det som slog i först var min hand och rumpa. Skrek till, hörde tette skratta och började själv skratta. Det måste sett så himla roligt ut! Vi skrattade ett bra tag. Men handen bultade hela tiden.. Sedan drog jag till nick. Då kände jag hur hela ryggen och huvudet värkte. Måste spänt hela kroppen, minns inte ens längre vad jag slog i för kroppsdelar. När jag kom hem så lindade min mamma handen över natten. Vaknade idag, tog bort lindan och för ett ögonblick trodde jag det gått över. Men nej, så mamma tog en ny linda som jag gått med idag. Men fan vad kul det var! Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback