Harry potter!

Igår råkade jag publicera ett inlägg på min fotoblogg som egentligen skulle publiceras här. Hade iallafall en trevlig dag igår. Vid tre mötte jag paula och johanna sedan tog vi oss in till kista. Hann äta middag, suschi och även titta lite smått i affärer innan vi skulle se Harry potter på bio. Väl vid bion mötte vi upp mine, rey och nancy. Vi satt högst upp och jag slapp ha någon lång person framför mig så att jag kunde se texten. Brevid mig hade jag paula och på andra sidan naod, som är nicks lillebror polare. Ingen aning om att han skulle se filmen, men då slapp jag sitta brevid någon främling. När filmen var slut, och en viss person gråtit klart så drog vi hem till tette. Kollade lite film, var med söta hundar, lyssnade musik, pratade och skrattade tills klockan blev halv två. Då drog jag hem och somnade sött. En lyckad kväll, helt klart. Nu längtar jag bara tills del 2 av Harry potter kommer på film. Ciao<3




Kommentarer
Postat av: Julia

Sushin ser läskigt god ut! :D


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback